Men jag har saknat din hand, har saknat din röst

det är ibland som förut 
ibland har jag känt att jag duger
jag har hämtat och samlat ihop
nog med kraft att gå ut

jag ser dig fortsätta nu
med varsamma kliv
jag ser dina drömmar sakta lossna
från mitt liv


Livet knallar på och jag tar mig upp varje morgon, ibland med ett
leende på läpparna. Det känns bra :) Det går.
Kvällar är värre, han har stulit min sömn,
men jag håller på att ta tillbaka den, han har inte rätt till den.

Jobbet går bra, jag tycker om att jobba :)
I måndags och igår jobbade jag, idag ringde dom inte.
Så idag har jag varit duktig och städat istället. :)
Jag gillar det.
Jag tycker inte om att vara lat och inte känna för att göra något.
Jag var dessutom och hälsade på en söt man vid namn Niklas i helgen :)
Han bor i varberg. Oerhört trevlig grabb :)
Karate Kid for the win säger jag bara!

jag har saknat din röst 
nu har du en ny
ännu okända nätter ruvar
i väntan på att gry

Jag ska komma tillbaka till mitt starka jag igen,
det jaget där jag känner att jag duger,
där jag till och med tycker att jag är bra.
Där jag inte känner mig misslyckad.
Jag klarar det, jag vet. :)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Upp med hakan. :) Vill man sa ar ingenting omojligt. You're awsome.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback