2009

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hum.. Ja, endel saker. Men inga speciella direkt. eller jo, badade i Medelhavet!
2. höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga?
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte än. En kommer snart dock!
4. dog någon som stod dig nära?
Ingen som stod mig nära, men min gamla klasskompis.
5. vilka länder besökte du?
Cypern, England, Sverige
6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Njae, jag vill mest bara ha ett fint år med nya utmaningar!
7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
20 mars. Fast på ett sätt hoppas jag att jag inte alltid kommer minnas det.
8. vad är det bästa som hänt dig år 2009?
Nya fina vänner!
9. största misstaget?
Att jag fäster mig för snabbt!
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Mjae.. Heartbroken!?
11. bästa köpet?
Flygbiljetter! :D
12. vad spenderade du mest pengar på?
Oj.. hum. tågbiljetter och sånt i England tror jag. Och flygbiljetter.
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Picnicar med au pairerna! Och nya vänner. Och dåvarande kärleken.
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Finns så många.
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare förutom i slutet av året :) Men det glada väger upp, absolut!
16. vad önskar du att du gjort mer?
Letat jobb? Försökt mer? jag vet inte.
17. vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt ner känslor på det förflutna.
18. hur tillbringade du julen?
Hos min moster med familjen och deras familj :)
19. blev du kär i år?
Ja
20. hur många one night stands?
Inga direkt one night stands nej.
21. favoritprogram på tv?
One Tree Hill, såklart. Annars kollar jag lite löst på lite allt möjligt.
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar.. men tycker inte om.. ja
23. bästa boken du läste i år?
Förmodligen "A thousand splendid suns", sjukt bra!
24. största musikaliska upptäckten?
Iiiingen aning.
25. något du önskade dig och fick?
Vet inte.
26. något du önskade dig men inte fick?
Det är väl ett fint slut då isf.
27. årets bästa film?
Hjälp. hum. jag vet inte.
28. vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Började dagen på ett hotellrum och det var superfint. :) Sen hem till Stoneleigh, mådde inte alls bra! Men sen fint firande med familjen och deras släktingar. Med tårta och allt.
29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade kommit iväg som jag ville. Men det var nog inte meningen. Det fixar vi 2010!
30. hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Till en början osäker och orolig.. Sen växte jag och blev mig själv, äntligen.
31. vad fick dig att må bra?
Alla fina.
32. vilken kändis var du mest sugen på?
Chad. <3 kommer nog aldrig ändras.
33. vem saknade du?
Pass.
34. de bästa nya människorna du träffade?
Dannyboy bland andra! :) Jag träffade så många fina som fick mig att må bra. Alla ni! Jannike, du är inräknad! ;)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Yeeey!!! Min sista månad i London var awsome, det räddade i princip min London-tid. Fun fun. :D

2010-01-07 @ 06:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback