There's not a chance..

Idag började jag dagen med först lite frukost och Grey's anatomy.. Sen drog jag upp till berget och tänkte prova på ett av dom andra spåren som finns. Tänkte då prova den gula, 5 km.. HAHA. säger jag bara., Shit va jobbigt! Det var som att klättra berg, eller ja, det gjorde jag ju praktiskt taget. Man gick på en liten liten stig inne i skogen hela tiden, och efter halva tänkte jag att nu är det nog snart, och nu blir det lite lättare, hahaha. Men nej då, helt plötsligt gick det heeelt neråt och jag kom ner på andra sidan berget.. Och då började det jobba! Att gå upp igen. Men jag gjorde det, fasiken! På en timma gick jag den, jag är riktigt stolt! Och trött.

Degan har fortsatt varit bra. Har varit seg som en tok, men ändå pigg. Det känns riktigt bra! Imorgon blir det simning.

Om 6 dagar åker jag till London. ihoooo. Jag älskar att jag hittade så billiga tur och retur biljetter! Jag älskar det!
Imorgon måste jag till biblan och skriva ut boardingpasset! Påminn mig! jag glömmer hela tiden!

Jag har inget mer att skriva tyvärr. För jag är trött. Boken kallar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback