Sommar och sol

Idag har varit en konstig, fin, sorglig och glad dag. Jättekonstigt!

Den började med att jag och mor min åkte till badet och simmade en kilometer, så uppfriskande! Men det kändes verkligen att jag inte har simmat på ett tag, blev sjukt trött också! Efter det åkte vi hem och gjorde lunch, sen direkt vidare till Skövde. Där gick vi runt i timmar och tittade, shoppade och gickgickgick! Jag köpte vinterstövlar och bikini. HAHA. en väldig blandning och så. Men det var ju det jag behövde :) Sen hem och så.

Hade ett samtal med handendärienglandsomjagvartillsammansmed förut. Vi har gjort slut på riktigt nu. Det kändes jättejobbigt när jag pratade med honom. Så tråkigt hur allt har blivit mellan oss, verkligen sorgligt. Men det känns helt okej nu faktiskt.

Jag blev ju lite uppiggad när Sara ringde och sa att vi ska till Cypern! haha. Yeeey. Vi bokade biljetter idag! Så himla spännande! 15-22/10 ska vi vara där. I Limassol, hos Shaun. HAHA. jag vet vad ni tänker :D Men jag bryr mig inte, för det är ett äventyr, och jag behöver verkligen ett äventyr nu! Fy va kul det ska bli att träffa honom. Så himla skoj. :) Jag längtar! Min första sol och bad semester någonsin! verkligen skoj.

Och så ska jag till Skåne på fredag, men pappas förra fru Irene och min systerdotter Therese. Vi ska på 7 årskalas hos Annisen! Yey. Fy va mys att träffa dom igen! Tyvärr hinner jag ju inte med att träffa några andra den helgen.. men.. snart!

Jag var ju förresten hos beeebisen i söndags. Kan visa bild imorgon eller så, så himla söt!

Puss och hej, nu måste jag sova. Jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback