My thoughts are spinning spinning spinning around.

Hej!

Jag skulle nog egentligen sova, för imorgon ska jag och familj åka och hälsa på mitt nya fina kusinbarn Ewelina! Iho, en beeebis, lovely.

Jag är lite smått rädd för att lägga mig i sängen dock. Jag orkar inte tänka på saker som gör ont att tänka på. Jag orkar inte tänka på saker som jag inte vet vad jag ska tänka om dom. Dessutom orkar jag egentligen inte vara stark heller, men det är jag ju. Jobbigt att det är jag. Jag vill inte ibland.

Jag var i London tisdag till fredag. Det var supermys att träffa mina pojkar igen! Åhå så mysiga pussar och kramar jag fick! Jag träffade ju dessutom deras nya au pair, Hanna. Hon verkar jättetrevlig och jag är säker på att dom är i goda händer hos henne. Det är skönt att veta. Det var nog bra att jag träffade henne :) Känns bra. Känns mindre bra att veta att jag inte kommer träffa pojkarna på månader nu.. Men sånt är det.
Trish var i trakterna också! Det var så himla mys att ta några drinkar vid lunchtid ännu en gång med henne. Haha. Verkligen saknat det! Vi vandrade runt i London och snackade skit. Kom med lite bekännelser och sånt fint också. Haha. :)
Träffade ju Razwan också! Det var ju inte helt fel det heller. Men tyvärr kan jag inte säga att det hela har slutat så bra. Jag vet inte vad som händer, men det ser ut som att det tar slut här för oss denna gången. Det gör ont i mig att skriva det och tårarna bildas i ögonen. Jag ska ringa honom imorgon eller så och prata. Det gör ont, men det är nog för det bästa. Jag vet inte något helt säkert än. Men.. ja.
Tankarna snurrar runt, som jag sa.

Nej, jag får väl tvinga mig själv ner i säng antar jag!
Puss och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback