It's no surprise I won't be here tomorrow.

Hej!

Idag var min fina vän Sara från Karlstad, som jag träffade i London, som bor i Göteborg nu, här och hälsade på. Tihi. Hon är så bra! Jag har ny energi. Hon är så positiv och det smittar verkligen av sig! Hjälp alltså.
Idag har jag ansökt till tre kurser på lärcenter, så förhoppningsvis får jag komma in och slösa lite tid och samtidigt kanske lära mig lite! Jag hoppas. Dessutom skulle jag ju ringa min syster. Men det får vi ta imorgon.

Imorgon är det onsdag. Då jobbar min mor till 5. Det är mycket som ska hinnas med imorgon känns det som. Min kropp känns helt slut idag, men det tar vi tag i imorgon! Jag ska vakna någorlunda tidigt, äta frukost, sen åka upp på berget och gå 5,7an! Jag och min musik. Jag älskar det. Det känns bra. Sen hem och duscha, äta lunch, och direkt upp på vinden och leta rätt på mina betyg. Eller rättare sagt hoppas att dom är där upp i någon låda, för jag måste ha dom! Så det så.

Oj vad jag vill göra saker! Dessutom diskuterades ju Cypern som ett troligt resemål idag när jag och Sarisen lekte. Vi har pratat så länge om solsemester tillsammans, finns ju inget bättre tillfälle liksom! Men det får ju pratas mer om. :D

Jag ska nog sluta nu, lägga mig i sängen och läsa i min bok! :)
Puss och kram mina fina.

Kommentarer
Postat av: jessie

vilka kurser sökte du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback