It's mainly because of you

nu sitter jag här på nattkvisten igen! Det är ganska mysigt att sitta här när som håller på att somna i huset. Som min mor precis bredvid mig.

Idag har varit en mysig dag. Började med frukost + melodikrysset runt 10 tiden imorse med mor, Dick och Janne. Jag borde köra med té till frukost jämt! Sedan gick jag vidare till att sätta mig i bilen och köra ut mot Vinninga med min mamma. Hälsa på brorsan med familj var ju ett tag sen så det var på tiden! Supermysigt att träffa dom igen verkligen. Jag ska åka dit när jag har tråkigt. haha. :) Myspys!
Sedan åkte jag och mor min och handlade lite mat, kom hem och satte igång att laga den! Eller rättare sagt jag gjorde det. Aromatisk kycklinggryta och ris! Jag är ganska bra på att laga mat måste jag ju själv säga.
Vi satte oss ner och njöt med ett glas vin som sedan visade sig att bli 5 för mig! Haha. Jag blev lite småfull och Shauny ringde mig och vi hade ett trevligt samtal på 1 timma, vilket förmodligen blev ganska dyrt för honom. Men det gör ju inget :D haha.

Jag fick dessutom ett fyllesamtal av en påstående nykter Andreas från Borås precis nyss. Det var oehört spännande och han snackade om att det lät som att det var någon som sköt någon och att det är svårt att träffa någon med en pistol men myyycket lättare med ett gevär!

Imorgon är det kalas i Kättilstorp.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback