Hej

Jag har bestämt mig för att inte vara förstörd och gråta idag, som igår. Idag är en fin, solig dag. Jag ska vara glad. Och det kanske ordnar sig ändå, även om det inte blir så bra som vi från början hade velat. Allt jag vill är ju bara att vara med honom. Ja! Jag hoppas verkligen det ordnar sig. Jag vill. jag vill.

Igår var jag ganska effektiv och duktig tycker jag själv. Jag vaknade och åkte direkt upp till berget och gick en lång rask promenad med min musik. Det var fint, jag gillar det! Idag har jag träningsvärk för övrigt, haha, jag måste ha gått snabbt, man får inte träningsvärk av att gå! Efter det tog jag mig en fin dusch, sen satte jag igång att diska. Oj oj, att diska allt i en hel familj, det är inte skoj. Det är ganska mycket. Jag vill ha en diskmaskin! Sen lagade jag lunch till mig själv, pastasås ala Gab. Eller nåt. Inte lika god som i England dock, måste varit magin där som gjorde det. Jag skalade potatis också! Och hjälpte till med maten. Jag känner mig faktiskt duktig. haha. Det är ju inte så att det är mer än rätt när jag sitter hemma och inte gör ett skit på dagen. Det är såååå tråkigt! Så om någon minut ska jag börja städa. Jag ska dammsuga och sånt fint. Och så ska jag faktiskt göra lite scrapbooking! Jag måste komma igång på riktigt med mitt Au pair - album! Så det så.

Tack förresten Mimsi och Agsi för igår. Ni är så fina. :)
Och Shaun. Haha hjälp. Ofta en sån fin människa :) Han är så så så snäll. Varför bor du inte i Sverige? Eller åtminstone i England? Ja du. Tack!

Jomen alltså. Städa ja.
Förresten så skulle jag vilja åka till Paris och leka med min finfina kusin! Jag saknar!

Puss och kram

Förresten! Ih. Igår gick vattnet för min kusin Linda, beeebis i släkten igen! Yey. Hoppas nästan att dom fick igår 09-09-09! Det hade varit coolt! Jag vill hälsa på nu. Undra vad dom fick! ohooo. jag vill veta. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback