Bu igen

Nu är det så här att jag kände för att vara lite ego. Jag tänkte berätta lite vad som har hänt det senaste.
Jag har köpt en kavaj på second hand för 60 kronor! okej, det var ett tag sen, men ändå. Jag har ju inte visat den!


Jag har gjort sönder mina glasögon! Hahaha. Så jag fick helt enkelt skaffa kontaktlinser OCH nya glasögon. Så nu kan jag ändra look lite titt som tätt. Jag gillare!



Det var väl det jag hade att säga. Nu måste jag nog sova. jag känner mig dum för precis bredvid mig ligger nu min mor i min systers säng och sover och i min mors säng ligger Dick och Janne och sover.. Ja, vi har storfrämmat ända från Ystad, inte illa!

Puss och kram på er fina.

Kommentarer
Postat av: mimmi

åhhh vill också ha en svart kavaj <3 och sjuuuukt snygga glasögon! du har varit vacker alltid alltid alltid så man blir rent svettig av att du trots det blir snyggare och snyggare för var dag! åh PUSS

2009-09-12 @ 16:21:00
Postat av: Jessie

Denna kavaj! Du älskar verkligen den! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback