I'll cross the stream..

Det är mest kaos i mitt huvud, precis som alltid. Jag borde ju bli van men det det blir lite väl mycket from time to time.

Jag var på cypern för en vecka sen! Oj vad fint det var och vad behövligt det var. Även om det kan ha rört till det ännu mer i mitt huvud. Och att jag vill iväg ännu mer nu efter resan. Men fint var det. Jätteskoj att få spendera en vecka med Sara, och hur vi är med varandra är så skönt! Vi är inte beroende av den andres närvaro och vi kunde göra saker utan den andre. Det var super! Bästa reskompisen på denna resan iaf! :) Toppen!
Shaun var också toppen! Så himla artig. Och hurrni, han ditchade oss inte på flygplatsen, vilket var min enda rädsla. Men jag tvekade nog aldrig riktigt, för jag kände honom, känner honom! Och jag kände verkligen att han inte var någon bluff. Jag var nervös, men aldrig orolig. :)

Men oj. Min hjärna, mitt hjärta. båda två tar riktigt mycket stryk när jag kommer igång, stackars organ. Speciellt när folk bara kommer tillbaka släpper bomber på mig, som gör att saker rörs om igen.

Helst vill jag bara leva fritt. Det gör jag inte nu.

Men nu är det dags för lite inlämningsuppgiftsskrivning. Jätteskoj.
Adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback