But it wont take away my love..

Heeeej! Long time no see.
Eller så :) Jag vet, mitt fel completely.
Det är mycket nu. Resa på torsdag! Yey, jag är så glad. Det ska bli skönt och jag trivs med läget. Jag ska få tillbringa en hel vecka med Sara! :D Det var så längesen vi umgicks på riktigt. Och dessutom, Shauny! :D Det ska bli så fint.

ja, jag pluggar. Hej och hå. Det går bra, jag tycker det är skoj. Om än lite jobbigt emellanåt, men det hör ju till! Spännande med olika kulturer och etik och sånt. Det gillar jag.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Kände mest att jag inte har skrivit på ett tag och det var dags nu, men det var det nog inte.
hejdå. <3

Kommentarer
Postat av: jessie

Blooby!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback