So.. would you miss me?

Tjolahopp!

Ännu en gång, förlåt för oregelbunden bloggning. Jag fick lite inspiration nu när jag sitter här i mörkret och min syster ligger bredvid i sängen och väntar på att jag ska stänga av datorn och gå och lägga mig så att hon kan sova. Det är ju då man vill skriva för sjutton.

Idag har jag pratat lite snabbt i telfonen med mina favoritpojkar i Stoneleigh. Fy sjutton vad jag saknar deras närhet och hela familjen. Jag saknar också energin de hade, som så ofta smittades av sig till mig. Alltid var det liksom "up and go", nästan som blöjorna. haha. Man ville liksom inte sitta still och inte göra något. Det saknar jag! Dessutom gick jag ju miste om ett kalas på indiskt vis idag, det är ju Krishans födelsedag förstår ni. 7 fyller han idag, eller fyllde han.. Han var 5 när jag kom. Dom växer.

Nog om det. Vad händer i mitt liv egentligen!? To be honest, inte mycket alls. Jag sitter här hemma, känner mig lite smått fast. Jag pluggar mina två kurser på lärcenter, som snart är slut btw, och har inte alls mycket att göra. Jag kikar på jobb på internet som kanske kan visa vad jag ska göra till våren. Det lutar mot Norge, men det är fortfarande inte helt klart. Det sorgliga är ju att jag helst av allt bara vill till London.

Jag var sjuk förra veckan, jag vet inte om det var svininfluensa, men några symptom fanns där. Jag är dock ganska säker på att bror min hade det. Han hostar fortfarande och har det skoj.

Jag är så sjukt resesugen igen! Jag vill till Paris till min fina kusin och jag vill till Tyskland och träffa alla mina fina vänner där! Jag saknar dom! Och såklart så vill jag till England. Men när jag åker dit känns det inte riktigt som att resa. Det är mer att jag åker till mitt andra hem, för det är det ju.

Jag borde nog stänga av datan nu så min kära syster får sova. God natt alla fina :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

det är sjukt inspirerande att titta runt på backpacking.se, och prenumerera på mytellus.coms nyhetsbrev, kommer upp massa spännande! äsch kanske inte hjälper dig men har gjort mig sjukt pepp de mörkaste av nätter :*****

2009-11-15 @ 01:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback