Forever goodbye

Nu var det gjort. 5 månader efter jag lämnat England är det gjort. Jag trodde nog inte det skulle hända. Trodde nog inte att det någonsin skulle hända. Vi har sagt hejdå, för alltid. Allt var en lögn ändå. Kanske inte den tiden vi hade tillsammans, fast det kan inte vara säker på.. Men den tiden som efter. Det har varit en lögn.
Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur jag ska kunna lita på någon igen efter det. Det är inte så att jag vill eller menar ta med mig det och lägga det på alla andra jag träffar.. Men jag ser inte just nu hur jag inte kan det!? Om en ljuger, kanske alla gör det?
Men jag ska klara mig ur det. Jag måste ju helt enkelt, kan inte leva hela mitt liv såhär.
Dags att kämpa för att vinna mitt lyckliga liv tillbaka.
Fanfanfan vad jag är arg.
Och ändå kan jag inte vara dum!? Ändå tycker jag synd om människan.

Jag har också insett hur mycket ärlighet väger i ett förhållande. Vad fan det än är så är sanningen så sjukt mycket bättre än lögner. Jag hatar lögner och lögnare.
Hata är ett starkt ord, jag vet. Men det är min känsla just nu iaf.

Hejdå. <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är stark och han är bajs!



Jag saknar dig Gaaabbiii, och jag vill bo i oslo med dig! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback