uppdaterad.

Hej och ho.
sorry att jag inte har skrivit. Har varit soooo upptagen, och er fortfarande. Jobbar ju for tillfellet ockso, men ja. Pojkarna spelar mario cart och so. Jag borde go upp och fixa i mitt rum, men skit samma.

Jag har varit sjuk i veckan som folk som har facebook formodligen vet om. Nu mor jag bettre, inte fullt dock. Men idag er det fredag och jag er entligen fri for nogra dagar. Jag har spenderat nest intill heeeela veckan inne i huset, jag kenner mig so instengd. Krishan har varit hemma hela veckan pga av skada... So jag har fott jobb morgon, dag och eftermiddag.. fron halv 8-6 typ varje dag.. Trottsamt! Idag har jag lyckats steda hela huset dessutom, med en unge hemma, inte so illa alltso.

krish och jaaag

Snart ska jag iveg till Caroline. Det er hennes siiiista helg i London nu. uhu. Vi ska ut med Eoin och familjen ikvell. Ska bli myyys.
Imorgon ska jag forhoppningsvis leka med Raz :) Har inga kommentarer po hur det gor po den fronten for tillfellet. Men det kommer efter helgen skulle jag tro.

Nejmen rummet ja.
Ha en underbar helg alla! Och GRATTIS SOFIA po 20-orsdagen :D
Jag saknar er hurni!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0