The best weekend.

Jag har haft en underbar helg. Underbara menniskor, olika saker varje dag. Sjukt kul :) Jag orkar dock inte skriva om den. Jag kan ju skriva att vi var i Oxford po lordagen, och det blev utgong po kvellen och alla blev sjukt fulla och det var underbart. Po sondagen okte vi till stranden for det var sommar och jag brende mig ganska rejelt :) men det gor inte so mycket. Jag elskar denna helgen. :) Den var fin. och jag vet inte hur jag ska klara mig utan Daniel her om jag ska vara erlig. huhu.

Fredag


Lordag









The beeeeeest. yey.

Sondag.




Det var min helg.
Och den var so himla fin.
Nu ska jag titta po film eller so.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ser härligt ut Gabbi!Ska bli så himla kul att komma till London snart! Å träffa dig! Längtar verkligen! Ta hand om dig! Kramkram

2009-05-27 @ 18:57:24
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0