Jai Ho!

Jag borde ju faktiskt skriva en ordentlig blogg. En son som er intressant att lesa. Det enda jag behover er nogot att skriva om.

Jag er ker, for er som inte visste. Men det suger att man inte kan ses alls ofta. Do er det tur att man har venner som kan folja med po lite reboundshopping po Primark. Det gillar vi :) Helgen var underbar :) I fredags fick jag ett fint sms om att Caroline och flickorna ville ha med mig ut. Jag hade planerat en lugn hemmakvell, sjelv, framfor tv:n. Nu blev det inte so, for jag tog mitt pick och pack, hoppade po toget som styrde mot Edgware Road. Det var dags for party. Haha, det blev vel kanske mindre lyckat ner vi valde att go till On Anon igen. Vi kom in gratis for att vi er so snygga, men vad gjorde det ner det typ bara fanns eckel der inne. Tafsar overallt po en. Nej tack tyckte vi, och okte hem innan 1. hahah. Do satte jag och Caroline oss vid datorn och pratade kul. HAHAH. eh. Sen somnade jag fint bredvid henne i deras superskona seng!
Po lordagen skulle jag egentligen treffa Raz, men han hade ju soklart inte pengar och blabla. So jag lekte vidare med sotcaroline och flickorna. Vi bestemde oss for att go ut i det vackra vedret och oka till Camden en sveng. Vem elskar inte Camden!? I do i do. Der lekte vi runt, sen tog en milkshake po ett dyrt Cafe. Vi okte hem och bestemde oss for att go till Regents Park och dricka vin och so. Det blev Cola for mig, Karin och Carro dock. :) tihi. Vi raggade upp nogra, som vi tror var kineser, och frogade om dom ville spela fotboll med oss - tjejerna mot killarna. Och soklart! Vilka vann, om inte tjejerna!? yeeey. ole ole ole. Vi er best. Kvellen slutade hemma vid datorn der Caroline och Eoin planerade hur dom skulle morda mig och Karin, det var oerhort underhollande.
Sondagen... Jag skulle ju treffat Raz.. Men nej, den klanten hade tappat/nogon hade stulit hans pengar, so han kunde inte oka in till London. Do skulle jag oka dit. Men nej do, nu var han tvungen att passa sin systerdotter. Kul ju. Do blev jag sur och Caroline saknade Victor. So .. som sagt.. vi gick po lite reboundshopping. Caroline er best <3 och shopping hjelper verkligen! haha. Efter det kollade vi po Beck, drack cola och ot chips! Wonderful. Sen okte jag hem och hade myskvell for mig sjelv.
Longhelg ju! Mondag - vaknade av lekande ungar. Som vanligt. teheeee. Sen satte jag fart mot London ennu en gong. Idag stod Daniel, Nathalie, Tamara med fler po schemat! :) Massa tyskar visade det sig att vara. Men vi hade mys. Jag treffade dom vid Marble Arch och okte sedan till Camden med dom. Sen blev det oxford street med folket. Subway! och so. Daniel er skoooj, matiemate! :) Me like. Kramkompis liksom. Jag gillar vora planer om sleepover och Oxford! Ska bli skojskoj! Hoppas inget hender som stor planerna bara!

Nej, nu har jag lite skrivkramp. Haha, jag er ju inte van vid att skriva so mycket!
Snart matdags!
Puss och kram. <3
Miss ya!

Kommentarer
Postat av: Tiina

Hejsan! Visst är du au pair? Eller au pair+?Åkte du genom agentur eller själv? Jag ska själv åka till London som au pair i höst och försöker samla så mycket info som möjligt.. :)

2009-05-05 @ 22:01:38
URL: http://scraaat.blogg.se/
Postat av: mimmi

miss ya också :D (subway (Y))

2009-05-06 @ 00:16:37
Postat av: Tiina

Hej igen! Okej okej, jag hade tänkt åka genom Swedish Connection, men har inte hunnit skicka in papper och sånt än så ska kika lite på Mikso's hemsida och se vad som verkar bäst! Hur länge har du varit/stannar du i London? Och hur bär man sig åt med att fixa bankkonto? Har sökt en del på forum och så och det verkar lite konstigt. Säg bara till om jag frågar för mycket, haha! :) Mvh Tiina

2009-05-06 @ 21:22:46
URL: http://scraaat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej vad bra :) Oj okej du har varit där ett tag då, har du haft det bra? Jag kan tänka mig att det både är roligt och jobbigt att åka iväg, men jag tror definitivt att det är värt det :) Okej då byter vi typ av varann haha, jag tänkte åka i Augusti jag! Vad roligt, jag har varit i London några gånger och älskar det verkligen, man får väl se vart jag hamnar när mitt Au pair år är slut :D Vad vill du plugga/jobba som då? :) Nehe okej, jag läste nånstans att man ofta får betalt till bankkontot men du kanske får betalt kontant? Var i London bor du om man får fråga, alltså vilket område typ? :P

2009-05-07 @ 17:03:42
Postat av: Tiina

Haha okej vad bra :) Oj okej du har varit där ett tag då, har du haft det bra? Jag kan tänka mig att det både är roligt och jobbigt att åka iväg, men jag tror definitivt att det är värt det :) Okej då byter vi typ av varann haha, jag tänkte åka i Augusti jag! Vad roligt, jag har varit i London några gånger och älskar det verkligen, man får väl se vart jag hamnar när mitt Au pair år är slut :D Vad vill du plugga/jobba som då? :) Nehe okej, jag läste nånstans att man ofta får betalt till bankkontot men du kanske får betalt kontant? Var i London bor du om man får fråga, alltså vilket område typ? :P

2009-05-07 @ 17:04:05
URL: http://scraaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0