It's friday, i'm in love!

Jag var lite nere igor, men tillslut fick min sota Raz upp mig lite so jag kunde somna med ett bettre humor. Han er bra han. <3 Idag har varit upp och ner. Stedning och allt. Men nu er jag po topp igen! Det er ju fredag, och precis bestemdes det att jag ska med Carolini, Andrea och Karin ut ikvell :D so.. Yey.

Nu er klockan tvo. Jag moste eta lunch! Snart ska jag hemta dom smo monstren, dom kommer forsoka fo mig att hoppa po studsmattan ner dom kommer hem. Idag ska jag vegra for jag er redan trott och moste spara mina krafter till att dansa! So det so.

Jag har varit so upptagen so jag hinner ju aldrig skriva blogg lengre! Jag ber om ursekt. The London life you know. Helgen blir full ockso!
Ikvell er det party, sova hos Caroline! Imorgon ska jag forhoppningsvis treffa Raz (jekla pengar), annars hittar jag vel po nogot annat.. Som att typ voldgesta Daniel eller so. Sondag er det Karins fodelsedag :D So jag ska nog leka i London. Mondag ska jag ockso leka i London med Daniel och kanske dom sota Nathalie och Tamara. Det blir en fin longhelg!

Ikvell tar Sara toget till Stanstead och imorgon, tidigt, oker hon tillbaka till Sverige for gott! Jag kommer sakna henne sjuuuuukt mycket! Hon er liksom med i min Londonlekhistoria. <3

Nu skaj ag eta lunch ute tror jag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0