Up and down.. down and up.

Ja du, det gor verkligen upp och ner her. Hjelp alltso.

I mondags sa Krishan att han aldrig vill ha nogon annan au pair i hela sitt liv en mig. Igor sa Rahul att jag alltid er snell och idag sa krishan igen att han aldrig vill att jag ska oka tillbaka till sverige.
Men endo beter dom sig so jobbigt mot mig. huh.
Ja du :)

I helgen er det min spennande kurs, Forum.. Som ska endra/fixa mitt liv. Jag er nervos men ser framemot det ockso. Jag vill dock ha helgen ledigt nu juuu, jag vill leka med caroline, karin, daniel och massa fina menniskor. Men det gor ju inte. Jag ska iaf sova hos Caroline <3 so lite for jag leka. Treffa Eoin igen ockso, han er snell.

Just nu jobbar jag. Imorgon kommer vara en soooo jobbig dag! huh. Laga mat, steda, oka po teater med Krishans klass, simning, eta, seeen oka till Carolini. Stressstress.
Men men.

Jag undrar ner jag ska hinna duscha? jaja.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Gabi and Daniel, sitting in a tree... ;) HAHA nej jag bara skojade! Vad trevligt att ni kom så bra överrens! :D Jag vill ha LITE cred för det eftersom att han inte skulle ha infunnit sig på det där mötet om det inte hade varit för min fantastiska övertalningsförmåga! ...Okej nej, jag behöver ingen cred. Jag ville bara peka ut detta faktum. Hahaha. But he's all yours, trust me. ;)

2009-03-27 @ 15:02:43
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0