transformation - I'm free.

Jag antar att ni skulle vilja hora om min helg.
Forst vill jag bara klargora en sak. haha. Jannike - Endast ven! hahah, INGET ANNAT. :) Jag er bara so lycklig att jag har en killkompis. Jag ger dig cred dock. Alla alla alla, det var Jannikes fortjenst att jag treffade Daniel, bara so ni vet! :D HAHAH.

Okej.. back to the point of my blog..
The Landmark Forum.
Helt sjukt. Jag vet inte vad jag ska sega. Jag er en ny person. Alla som har kent mig innan, glom den personen, hon var falsk, hon var fel. Nu er jag rett. Jag har verkligen kommit po att jag var totalt falsk innan. Jag var aldrig helt erlig mot nogon overhuvudtaget! Jag var for feg. Min redsla er borta nu dock.
Jag kan ju ockso sega att jag tycker att alla, i hela verlden, borde go po den her kursen. Nej okej, ingen borde. Jag tycker att alla ska go po den! Den har hjelpt mig so himla mycket. Jag kan speciellt tenka po nogra speciella personer i mitt liv som jag skulle vilja att de skulle ta steget och gora det. It will transform your life. Jag kommer dock inte nemna nogra her, jag vill vara erlig face-to-face.
Jag kan ju ockso sega att jag har kommit over min redsla att folk ska lemna mig. Det stoppade mig innan. Det stoppade mig att leva. Okej, den er inte borta, den finns der i bakhuvudet, men jag vet hur jag ska hantera den, och det er so skont.
I'm flying.

Alla jag kommer treffa ner jag kommer till Sverige po lordag, forventa er inte den gamla, falska Gabbi.. Jag er erlig, och ekta nu. Entligen.
Forventa er ockso ett allvarligt samtal. HAHAHA. :D
nej, okej, so illa ska det inte bli.

Nu orkar jag inte skriva mer. Ikvell er det "avslutning" po min kera kurs. Jag kommer sakna mina 170 nya elskade venner. Min grupp. <3
Jag berettar mer ner vi ses om ni vill veta.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så spännande! :)

2009-03-31 @ 21:46:30
URL: http://enannanflicka.blogg.se/
Postat av: Sofia

JAG vill veta! och höra allt! :O jag VERKLIGEN VERKLIGEN vill prata med dig länge om detta! :O



saknar dig sjukt mycket! <3

2009-04-01 @ 15:04:56
URL: http://musicfia.blogg.se/
Postat av: Jannike

Okej okej, Danny Boy = Friend. Haha. I get it. X)



Det låter spännande det här med den här kursen!

2009-04-08 @ 23:03:29
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0