Jobbijobb

Hallo der.
Just nu jobbar jag :) :(
So farligt er det inte. For tillfellet er det ganska skont faktiskt. Lucas er her po Sleep Over ockso!
Krish, Rahul och Lucas sitter for tillfellet och spelar po deras Nintendo Ds's, skont for mig! Vi ska ha pjamasparty i frontroom om fem minuter med Doctor Who (englands stolthet!) och popcorn.. Och soklart drinkar med sugror i! Jag er en riktig partyfixare jag!

En lengre blogg kan komma ner barnen sover, vi for se.
Men imorgon ska jag upp tidigt, 9 typ, for jag ska till Sara..
Det er en "ta med en kompis"-helg po hennes gym so vi ska trena lite, sen baka tror vi :)
Mys.

Men nu so, Doctor who
Han er ganska sot endo :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

gabbiii :) tycker du ska anmäla dig till det här: http://www.mytellus.com/news/?id=8662 !!!

2009-03-07 @ 01:21:41
Postat av: Sofia

Hej söta saknade! :D Klart jag kommer upp till Falköping på din fest i augusti! :D

Men.. varför kan du inte komma på min?!?! :(

2009-03-09 @ 09:52:02
URL: http://musicfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0