I don't know if that's healthy..

Jag moste bara sega... Mer av sona helger som jag hade forra helgen till folket! Jag var so glad och bubblig hela helgen, amazing :)

I lordags var det dags att oka in till London med Laura och Jenny. Vi skulle ju nemligen po Au pair-picknick i Hyde Park. Innan picknicken besokte vi primark en snabbis, jag ville ju ha en ny vorjacka. Der inne var det galet mycket folk som vanligt, men jag armbogade mig igonom och fick tag po en jacka som jag tyckte om :)



Efter Primark gick vi vidare mot Marble Arch-undergroundstation. Jag motte upp Karin och treffade massa andra au pairs, som tex Kristina fron Norge :) Trevligt trevligt.
De andra stod vid en annan utgong so vi gick dit och motte upp alla dom. Och sedan gick vi vidare mot Hyde Park, ett folje po mer en 50 pers. Haha, det moste sett ganska skoj ut. Vi fick ganska monga fundersamma blickar po vegen. Kendes som att vi var en skolklass som var po en skolresa. Inte do, vi bor her, allihop :)
Vi slog oss ner, som sagt, vi var ganska monga :)


Vi spelade fotboll och volleyboll. Jag glenste ju soklart med mina talanger och alla var so impade. Hahaha. :D (okej, jag rokade gora lite fotbollsgrejer som jag aldrig har gjort innan, men endo... ehe) Det var superskoj och jag treffade massa nya, roliga menniskor :) Vi moste verkligen gora detta igen, det var verkligen ren lycka.. Forutom att en viss person var der och HAHAHAH ehm. ja. esch. det er glomt nu.

Vi blev kvar tills typ runt 7-tiden po kvellen. Det borjade bli lite kyligt so jag, Jenny, Jannike, Daniel och Kata gick till McDonalds :) Hehee. okej, inga kommentarer :D Jag elskar att alla har son fin humor.
Forresten gillar jag ockso att jag har eeeeentligen en killkompis her :D Underbart.

Vi drog vidare till en pub i Soho, der jag, Jenny, Dannyboy och Kata tog en ol (cider hehehe) och chillade. Det var mys!


Vackra bilder, moste jag ju faktiskt erkenna :D


I sondags okte jag in till London igen. Jag skulle ju leka lite fint med Karin. Vi hade inga planer alls, och det resulterade i att vi forst shoppade lite po Oxford Street (i do not like that place. uh. too many tourists!) sen gick vi till Hyde Park lite. Det var ju fint veder. hihi. Treffade en sot gubbe som var singel och hade en Stand-up klubb som han tyckte att vi skulle komma till nogon dag. So vi fick biljetter och hans nummer so vi kunde bara ringa om vi ville komma dit gratis. Han tipsade ockso om att oka till Camden, och sedan fick vi ockso ett sms fron Dannyboy om att han och hans kompis var just der. Detta resulterade i att vi ockso okte dit. Vi ot gooooood mat :D mums. Och sen skremde han mig genom att slo mig po huvudet, trevlig overraskning ju. Vi vandrade runt lite, stotte po Sara och hennes venner. London er allt bra litet ibland. Sen okte Daniel och Nathalie hem och jag och Karin gick till mcdonalds och ot glass, sen okte vi hem ockso. Det var en mysig dag :)



Jag elskar att det har varit so fint veder. Nu er det lite kallare dock. Igor osregnade det, buhu. Men men, det er ju ingen sno iaf ;) hehehhe.

Snart ska jag oka till Wimbledon och treffa Sara :) myspys.
Ha det fint, snart kommer jag och helsar po. Jag hoppas alla vill leka med mig do :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jannike

"Dannyboy", hahahaha.

2009-03-24 @ 22:19:46
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Sofia

Söööta!!! :D Du verkar ju ha det riktigt bra där borta! Så kul att höra! :)



Saknar dig sjuuuulkt mycket! :(

JAG vill leka med dig när du kommer hem ju. :( blääääh!



MISS U!!

LOVE U!



sommaren -09 blir bra! :)



pussipussi! ;)

2009-03-25 @ 08:11:18
URL: http://musicfia.blogg.se/
Postat av: Sanne

Eh ja på att jag vill, och ska!

2009-03-25 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0