Everything...

Dags for en blogg igen, fy vad dolig jag er.
(Forresten verkar min kera bror fortfarande tycka att det er oerhort skoj att jag inte kan skriva med prickar och ringar over boksteverna)

Forra veckan var jag sjuk, usch vad jobbigt det var. Det kenns osm att jag sov heeela veckan forutom ner jag jobbade. Men i lordags okte jag till Croydon och lekte med Sara iaf. :) Hon er alltid lika mys och uppiggande! Glad prick :D Vi strosade runt i Croydon, jag kopte jeans och so. Sen okte vi hem till henne, eeeeensamma! ohooo, familjen hade okt po semester nu en vecka so vi hade huset for oss sjelva. So skont! Lagade tacopaj och efter hade vi en lesstund! Haha, ofta man har det liksom :D Men det er vi det. Vi kollade po pretty woman ockso, underbart! Sen dansade vi runt till gamla schlagerlotar po hogsta volym. Sen sov vi.
Det er so skont att kunna ha sona helger! Jag behovde verkligen det.

Denna veckan har varit upp och ner. Hemlengtan smyger po mig lite do och do, med tanke po att jag har kopt flygbiljetter till posk. Men jag forsoker njuta. Fattig er jag konstant, men det gor inte so mycket. Forsoker ha rod till allas presenter iaf! Jag har en son god sjel. haha.

Ikvell ska vi po bio, jag, naina, janet och galina. Slumdog Millionare, som jag redan har sett halva av. Men det gor ju inte so mycket. :)

Nej, nu moste jag go och torka mitt hor, sen pallra mig iveg till skolan. Krishan har nemligen Assembly idag som jag ska kika po. Spennande.
"We have enjoyed learning about teddies soooo much, we are going to tell you a teddystory. It is called Threadbear"
Det ska han sega, bara so ni vet :)
Puss och kerlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0