when you're near me darling..

Det spelas Abba-lotar for fullt nu om dagarna ner familjen har gott galen po bode filmen och soundtracket till Mamma Mia. Men det er ju trevligt :)

Jag er en son upptagen kvinna so jag tar mig inte tid att skriva i bloggen lengre, jag ber so himla mycket om ursekt for detta. Det er ju mitt val visserligen, synd om er som gor miste om min vackra lyrik och mina fina berettelser.

Okej, jag ska sluta :D

Jag er glad idag, men jag har en liten kensla av besvikelse for att jag inte er i Falkoping po studenten imorgon. Dels for att mina kera kusiner tar studenten och jag vill ju for sjutton komma och uppvakta som dom gjorde for mig. Och dels for att jag vill go po klassotertreff! Jag saknar mina gamla klassisar ju. Det er lite surt att inte kunna vara der.
O andra sidan ska jag ju ha en fin helg med min darling. Det er ju faktiskt min fodelsedag po sondag. Jag blir 20. Jag blir stor. hjelp. Vi ska spendera natten i ett hotell i London. Det er inte ofta jag bor po hotell, so det ska bli fint, for jag er med min mysis och jag kan inte venta. Jag har inte treffat honom po 2 veckor. Jag vill ju pussas for sjutton. hehe. :) Jag vill sooooo att ni ska treffa honom, han er so bra. So fin.

Helgen som var spenaderades i Birmingham med familjen och deras slekt. Det var ju dags att ta min "indiskt brollops-oskuld" eller not. Det var so fint, veeeldigt longt och trokigt efter ett tag, men Kiran kom ju och underholl mig efter nogra timmar. Jag har en underbart vacker sari po mig, oj oj vad vacker jag kende mig. Forresten trodde jag aldrig att jag skulle skriva om mig sjelv som vacker. Det er det jag arbetar po nu. Att se mig sjelv som vacker. Det gor framot. Tack Landmark, det hade nog inte gott utan era metoder moste jag ju erkenna.
Men tillbaka till Birmingham. Po sondagen okte jag hem till Kiran och Nico och vi spelade Donkey Kong po wii! ihhh, det gamla klassiska. Jag eeeelskar det! Jag var kass, men det var formodligen for att jag inte har spelat det po ca 10 or. Men jag elskar det fortfarande. Vi spelade Mario och Street Fighter ockso, jag er ju ganska bra.

Forresten folket. Jag saknar er i sverige. Ville bara sega det.

Och jag kommer sakna Daniel so mycket. Jag vet inte vart jag ska ta vegen.

Nu er det nog dags for mig att laga lite Bangers and Mash dock. :) Take Care my sweeties!
<3

Kommentarer
Postat av: Jannike

Oh vad roligt att du och Daniel connectade så mycket!! :D :D :D Kul att höra. Åker hem före eller efter dig? Avsked är det jobbigaste som finns... I've been there.

2009-06-04 @ 12:17:18
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0