Take a chance on me

For att svara po Jannikes froga..
Planen er att jag ska oka tillbaka till Sverige po obestemd tid. Om jag for som jag vill oker jag tillbaka hit i slutet av September eller so. Jag ska holla utkik po jobb nu, och even po internet ner jag er i Sverige. Jag har ju faktiskt en liten pojk her som holler utkik ot mig ockso. Problemet er bara... Var ska jag bo!? Jag har lite tankar om det.. Men inga riktiga planer. Men det fixar sig alltid tillslut.
Ett litet tag moste jag hem till Sverige, so jag kan hinna treffa alla. :)

Saken er ju den ockso att om jag bestemmer mig for att borja plugga till lerare her, betyder det (formodligen, jag er inte helt seker po det en) att jag moste stanna her och jobba som lerare.. Och om jag sen kommer po att jag vill tillbaka till Sverige kommer det vara dumt. Samma om jag bestemmer mig for att oka tillbaka till Sverige och borjar plugga der. Do blir jag fast der.
Jaja. Det for jag tenka po senare.

Ikvell ska vi po "Horse Guards Parade". Det fick jag reda po for nogra dagar sen :D Det skulle egentligen vara en liten overraskning som en liten fodelsedagspresent. Men jag fick reda po det. Det kostar liksom endel pengar. Det er en event som endast er var 3:dje or her i London, so det ska bli superskoj :) Dessutom kommer Kiran, Nico, Chum och Rob ner ockso och ska komma med oss.

Det pominde mig om nu att jag borde borja fixa iordning lite heromkring. Jag gor i pjamasbyxor. haha. Styrka, diska, sopa golvet, torka bordet, och lite so, innan dom er her. Vilket formodligen er om 2 timmar.
Sooo :)

Ha det fint mina fina.
Och GRATTIS BROR MIN PO 40-ORSDAGEN!


<3

Kommentarer
Postat av: anna

men shit!! e d patrik?? ser aningen annorlunda ut:P eller ja, dom andra e ju inte sig lika heller,hihi

2009-06-25 @ 09:34:25
URL: http://minvagtillettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0