20!

Jag moste ju skriva ett inlegg nu ner jag rokat fylla 20 or. :) Inte for att det kenns nogon skillnad, eller att det kendes att det var min fodelsedag igor, men so har jag kent de senaste oren endo so :)

Igor var upp och ner. Eller okej, nu ska jag borja skriva om i fredags.
Forst var jag lite nere, det var ju steddag, uscha. haha. Men sen pratade jag lite med min sotnos och kom po att jag skulle fo treffa honom om bara ca 24 timmar. Du okte humoret upp lite. Efter det kom dessutom en deliveryman och gav mig en megastor bukett :D Forsta gongen det har hent mig, jag blev so glad.
Det blev sedan bestemt att jag, Laura, Jenny och kanske tvo till skulle till puben po kvellen, men det endrades ju igen soklart so jag och Laura gick till puben her i stoneleigh och snackade, men gick hem tidigt. Det var mys dock :)


Po lordagen vaknade jag med ett leende. tihi. Jag gjorde iordning mig och umgicks lite med familjen. Sen drog jag iveg med min veska till London :D Jag ringde till Linnealusapa. hahahah jag elskar namnet :D Hon var i london, for sjutton! Sooo jag gjorde min veg till Primark och slog mig igenom alla turister och hittade tillslut Linnea och Jessica som stod med sina korgar fulla med kleder :D Ihh va fint att treffas igen. Kan inte forsto att det var 1,5 or sen sist! sjuuukt. Efter kanske en timmas vandrande der inne, och forsok att sto emot min frestelse att kopa nogot, kom min elskling. Och oh so fin han var :D Ih, verldens mysigaste kram och puss. Vi sa hejdo till Linnea och drog vidare.
oh so fint det var att mysa i hans famn igen. Eeeentligen. <3 Ni forstor verkligen inte hur fin denna menniskan er. Hur mycket han betyder for mig. Det er sjukt.
Vi gick runt, okte till Covent Garden, satte oss po Caffe Nero och myste. Sen okte vi till hotellet som log i kensington. Personalen var trevliga och rummet var mys. Lite litet men vad gor det. Vi skulle okt till en restaurang och eta, men vi bestemde oss for att go och kopa take away och eta i sengen. haha. Det er nogot av det mysigaste man kan gora. Darling gick iveg och kopte mat medans jag tittade po Big Brother, hahaha, veldigt underhollande. Indisk mat blev det, och det gillar vi ju. :D Efter etande och so so myste vi, pratade maaassor, tittade lite po tv, och so. :) Sen fick jag verldens finaste kort, med verldens finaste dikt i som Raz hade skrivit till mig. Fattar ni!? jag hade aldrig trott att jag skulle hitta en kille som hade allt jag vill ha i en kille. Detta er oerhort perfekt moste jag sega. :D Jag log i hans famn och leste och torarna samlades i ogonen. So fint. <3
Jag somnade fint i hans famn. jag vaknade fint i hans famn. Det er det besta jag vet.

Sondagen borjade med mys och sen hotellbuffe. Det seger man ju inte nej till. Gott ju! Vi stannade po hotellet tills klockan 12 ner vi var tvungna att checka ut. Vi vandrade runt i London tills min sotnot skulle oka hem. <3 buhu. Jag tog toget hem och velkomnades med song och kramar. Familjen hade slektingar po besok, som alltid, men dom var nice och kul. Vi ot goda indiska kottbullar och ot torta :) Jag fick parfym utav familjen. Mys.
Humoret var lite upp och ner under dagen. Det var konstigt att inte vara hemma hos familjen. Jag var lite avundsjuk ner jag tenkte po studenten, att slekten hade lekt der, och ner jag tenkte po lordagen och att alla syskonen hade varit hos Patrik och firat honom. Men sen tenkte jag tillbaka po min mysigaste natt nogonsin med min goding och det lyfte upp mig massor. Tanken po att han finns i mitt liv.
Jag er so glad.

Forresten hurrni. I augusti blir det en forsenad 20-orsfest innan jag oker tillbaka till england igen. :D
Puss och kram.
Saknar er.
Men jag er lycklig.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ursäkta att jag ALLTID masskommenterar på din blogg men jag älskar att kommentera.



Vad härligt att du är lycklig!! Att vara lycklig är världens mest underbara känsla, för det fyller en så helt och hållet...



Härligt att du också har hittat någon som du tycker så mycket om och som betyder så mycker för dig! Sounds great you, I'm happy for ya. :)

2009-06-09 @ 01:41:22
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Sanne

åker tillbaka till england igen...?

2009-06-09 @ 09:56:46
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: aggi

ååååhh gabbi gud vad mysigt!!!!! <3

2009-06-09 @ 11:27:22
Postat av: Kusin Vitamin

Hallå, jag insåg nu att jag aldrig sa grattis. Mamma och jag pratade om det, men jag missade att säga det till dig i all stressen, förlåt! så: GRATTIS! hoppas din dag var toppen <3

2009-06-10 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0