godmorgon

Egentligen so vaknade jag ju for jettelengesen, men det gor ju ingenting :)
Forra veckan var mamma, Mikkis och Jessica her och helsade po. Skoj att entligen fo gester, hehe. Haha skojade bara. Men det var skoj att fo visa "min verld" och mitt liv her. Dom forstod entligen varfor jag alltid er trott. Haha. Vi hade skojskoj!

I tisdags bokade jag entligen min flygbiljett till Sverige. Jag har verkligen dagit mig for att gora det, det tar emot so. Men nu er det gjort. En del av mig lengtar lite men den andra er so himla ledsen. Det kommer bli so svort. Att lemna detta. Aj. Even om det har varit tufft, even om jag har kent mig som en slav emellanot, so har det var vert det, soooo vert det. Jag ongrar ingenting alls. Detta kapitlet i mitt liv er snart avslutet, men nu borjar ett nytt, med nya mojligheter och nya eventyr. Jag ser fram emot det. :)

Igor var jag i London och lekte med min sota. Jag kan inte beskriva hur mycket han verkligen betyder for mig. Vi har haft det tufft, vi kommer fo det tufft, men jag ska inte ge upp. Han gor mig so glad.





Btw, jag har ju klippt lugg. Haha bilderna po mig och sotnos er ju inte jettefina. men ja :D




Puss.

Kommentarer
Postat av: Sanne

söti söti söti, puss

2009-07-16 @ 21:02:53
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: aggi

jättesöta bilder gabbi <3

2009-07-17 @ 03:29:39
Postat av: chokladbollsdagens ena arrangör:P

hej vännen!



Nu har du fått en till flitig bloggläsare! jättekul att få ha lite koll på dig, lite ialf:P men måste säga att jag saknar dig!!! så vi måstemåste ses i sverige! jag flyttar snart till götet i början av augusti så då måste vi ses flitigt innan du flyger iväg igen, vilket jag har på känn att du kommer att göra:)

btw tror jag att du kommer fixa galant att säga hejdå trots att det kommer vara svårt. som au pair blir man ju expert:P

men njuuut av de sista veckorna, lev livet, för det är du värd!!

massa massakramaar!



2009-07-17 @ 23:30:47
Postat av: Jennifer

Verkligen SNYGGT med lugg! wow! läser du din mail förresten..? Vill ha för att jag skickade ett helt schok med bilder till dig för ett tag sen... fick du dem? :)

2009-07-24 @ 15:35:32
URL: http://sirkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0