You see me running like i'm out of my mind..

Idag er det typiskt London-veder her. Uscha. Regn, mulet, trokigt, blosigt, morkt = USCH. inte kul. Speciellt med tanke po att jag moste go ut om 1,5 timma.. ble.

Well.. Jag moste sega att jag er lite forvirrad om hur jag ska tycka och tenka.
Ni vet ju att jag elskar familjen, dom er underbara. Men det blir for mycket jobb. Jag orkar inte.
Jag ska jobba till senast halv 7 och vara ledig po helger om dom inte seger till innan...
Men forra veckan jobbade jag till 19.00-19.30 tre dagar i rad.. Kvart over sju po fredag ner dom visste att jag skulle ut i London... Och sen po lordagsmorgonen vid halv 10 kommer Naina in ner jag fortfarande sov och sa att krishan inte VILLE folja med po Rahuls tennis so han fick vara hemma hos mig. kul tenkte jag. yes. 2+ timmar der ockso, en lordags morgon, ner jag hade varit ute dagen innan plus inte fott so bra somn po hela veckan, som dom visste om..
Det kenns som jag tas lite for givet. Det er inte en kul kensla moste jag sega.
Speciellt ner man inte for nogot annat speciellt for det.. Ingen extra lon eller extra ledigt. Det kenns ju inte so kul att stella upp do.
Igor forsokte jag ta upp det med Naina.. Men det blev so misslyckat for jag gjorde det i all hast och hon borjade froga massa om "ner var det" och bla bla, som om hon inte trodde mig. och ja. Jag vet inte vad jag ska gora, for jag orkar inte. Jag moste ha egen tid.


Men iaf. Jag har ju Sara her en liten stund till :) Sen flyttar hon. bu! Men till helgen blir det kanske kareoke po fredagen, chokladbollensdag po lordagen och party po kvellen i london! Entligen :D yey. Spennande.

Puss. Nu ska jag eta lite till. jag orkar inte jobba. men jaja.

Kul att jag forsov mig imorse forresten, det gor det ju inte lettare att prata med dom om allt det der. Forsta gongen! Bra timing liksom.

Kommentarer
Postat av: aggi

jag känner igen det där. först är det helt bra sen helt plötsligt börjas det läggas på lite smygtimmar sådär här & där, och helt plötsligt känner man bara att hjälp, nu jobbar jag ju EXTREMT mycket mer än vad jag ska.......

2009-01-13 @ 11:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0