Same feeling i get..

Idag er det cleaningday, jag har inte tid for det her egentligen, men jaja.
Jag er so himla trott idag. Det kan bero po att en viss scouse som ringde mitt i natten.. (scouse er en person fron liverpool) Paulie.. haha. eh. drunkie. Okej, klockan var runt 1 och jag hade precis somnat soklart, och var helt dod.. So ringer han. hahaha. Naw. Men sen kundej ag ju inte somna om po ett bra tag, uh. Men trevligt med ett 10-minuters samtal ner man er dod och inte fattar not ju. hahah. Jaja.

Sara - Det er Rossie :D haha. En kille som bor inte so longt herifron, som kommer fron skottland, som jag nog ska treffa. Eller jag ska det, som det ser ut som nu. haha. :D

Ikvell blir det London :D Ska treffa Kristina fron Norge och nogra andra, har ingen aning om vilka. Och kanske Paulie ockso! Kanske. hahaha. eh. Vi sa det inatt iaf. vi for vel se.

Puss!

Nu ska jag borja steda. uh

Kommentarer
Postat av: Mimmi

;)

2009-01-09 @ 11:56:41
Postat av: sara

åh, haha! you go girl. pusspuss (allt kommer ordna sig, känner igen det där med att bli tagen för givet. kämpa på. hoppas vi ses snart:)

2009-01-13 @ 16:27:19
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0