Live your life in the present.

Jag ler mig so himla mycket her. Jag for hora so mycket. Hjelp vad dom er djupa. Haha, men det er kul emellanot..
Ett exempel..

Man legger sitt forflutna i framtiden, och lever i framtiden.
En man er po jobbet. Det er fredag och han har miljoner saker kvar att gora innan dagen er slut. Massa telefonsamtal och moten att ha tid med. Men han er glad och lycklig endo, for imorgon ska han oka po semester till spanien..
Han oker dit, ligger po stranden och bara ler. Han er lycklig, for han har semester.
Po fredagen ligger han der po stranden igen och ler, for han er po semester. Han tittar upp i luften och ser ett flygplan. Hans leende forsvinner plotsligt, for han ska oka hem imorgon.. 

Bra exempel tycker jag.. Det er so himla sant. Man gor det. Eller monga gor det iaf. Jag vet att jag gor det. men varfor gora det? Varfor inte bara leva i nuet? Vad er det som er so svort med det? 

Fint. haha. 
Jag er ju lite besviken over att Paul er so dum och inte hor av sig. men jag lever i framtiden och er lycklig ot att jag och Sara ska parta gernet i London imorgon. Och po mondag ska jag ju faktiskt treffa Rossi. So det gor inte so mycket. 
Haha. yes. 

Ha en bra dag :) 
Kramis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0