Leave out all the rest

Well.. fullt upp, ja tack. Inget fel po det. Men ner man er megatrott! Eh ja. men ja.

Okej, just nu jobbar jag. For tillfellet er det sjelvklart inte jobbigt. Dom sover ju. Men bara grejen. Uh. Och idag ville dom ju inte i seng heller.. Well well. Kolla po Bend It Like Beckham er ju lite mys endo :)
Idag har jag varit och simmat med Sara :D Yey. En hel timma framochtillbaka. Bra att jag har henne her so hon kan dra med mig ut. haha. Sen blev det lunch hos henne och eckelhundarna i huset. Uh. Familjen moste ju vara helt korkade som har "uppfostrat" dom hundarna. Uh uh uh. Kiss kiss kiss. eh. Men ja. Sara er ju bra iaf!

Nu er det soher att jag vet inte hur jag ska gora. hahaha .. Well. Rossi vill jettegerna treffa mig. Och Pauli ockso. Ofta jag ringde Pauli idag forresten! Jag har telefonskreck. Men han er sot, och kallar mig "love" hela tiden, soder fint som bara engelsmen gor! Dom vill iaf jettegerna treffa mig. Pauli oker dock po mondag igen.... TILL NORGE. ofta. Men ja. i 10 dagar eller not. Sen stannar han lite men jobbar nog, sen oker han till portsmouth ett tag. Hum. Och han vill treffa mig innan mondag. Hur ska jag fo in det i schemat? Kanske fredag, om Rossi inte kunde do.. hum. haha. Men do vill han att jag ska sova der.
inte lett det her alltso.
Jag vet inte.
Sota er dom ju.

Jaja.
Back to real life.

eller venta. hahaha. jag tyckte det var veldigt kul att fo ett sms der det stod "ur accent turns me on. x" efter att ha pratat med honom i 15 minuter. hahaha. eh.
yes.
jag har nog lyckats med engelskan endo
hahahah

Nej okej.
jag for hoppas att ingen som inte borde lesa detta leser det.
Vem det nu skulle vara
esch
mitt privatliv er ju for allmenheten!

Pusshej. jag vet inte.

flum

Kommentarer
Postat av: mimmi

HAHAHAHA din familj läser liksom! <3 jag älskar detta, jag älskar verkligen detta, heja gabbi och heja gabbis spännande bloggande! mer mer meeer. lite sex and the city här. sitter med världens argaste humör och plötsligt bara ler. SMASKIGT. hahaha och "Men ja. i 10 dagar eller not" eller NOT! <3 (du och jag och sanne har något fint tillsammans där HAHA. eller, ja, du skriver det och vi skrattar) nu skriver jag jättelångt. vill inte plugga. jag älskar din smarriga blogg och så saknar jag dig och hoppas du sover gott, tjarå :D

2009-01-14 @ 03:35:06
Postat av: Sanne

"tjarå" ahahaha. åh gabbi :) pusspusspuss!

2009-01-14 @ 09:22:13
URL: http://sommarsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0