Jag seger bara en sak.. - Garbo!

Okej, well, kvellen igor var misslyckat lyckad. HA. eh. jag drar hela kvellen som jag minns det. Sara, kommentera om det er nogot jag missar! haha eh.

Vi skulle ju ha chokladbollensdag her innan, men so blev det inte. Men sara kom po lite lunch och mys. Sen okte hon hem, jag umgicks lite med familjen och slekt, sen gick dom po teater/till puben. Yeyi. haha.
Dusch, sen kom Sara. Dags for lite foris. Haha, kenns ju bra att ha po hog musik och dricka lite saft ner folket kommer hem, eh. Tur att det inte var barnen iaf. Men forfest po mitt rum med melodifestival och magnus uggla, haha, allt vi hade. Smink och horplattning, sen runt halv 8-8, vidare mot puben.
"Vi har alltid 21 orsgrens her, so jag for egentligen inte servera er" Kerring, vi har faktiskt varit der minst 5 gonger innan. Men men, vi fick voran fish and chips iaf. Och vatten. HAHA. Tog mot London, here we come! yes.
Kommer dit, tar tuben till camden. Leta pub leta pub. Allt er so fullt och hogt, vi vill ju prata. Att springa runt i regnet i en halvtimma er ju ockso kul! Haha. Yes, en kinarestaurang! HAHAHAH. horet er katastof for att det har ost ner, sminket ockso. Men det gor ju inte so mycket. Cosmopolitan och Frozen Strawberry nogot er gott. Sen dags, vi moste vidare, party. hahaha, jag gjorde visst sonder glaset. hum. Jaja. Oooooooosregn! Kul ju. Virar sjalen som greta garbo, tack for att jag er so smart :D Buss till tuben, vidare mot Kings Cross.
Hej Scala, det oser ner och ni har stengt? Ofta stengt po en lordagskvell? Oj do. hahah. Vad ska vi nu gora? Vi oker till Soho! Ja, det oser ner fortfarande, oh, so snygg jag kende mig.
Piccadilly, promenix i regn, ja. hahahaha. Yesyes. Soho. Hej fina klubbar. Oj, det var visst en gayklubb! HAHAHAHHAHAHAH komiskt. "jag vet inte om du gillar tjejer, men detta er en gayklubb" HAHAHAHA. fint. Men sen gav vakten tips om en klubb. Det regnar ennu mer, men vi hittade! "Om ni vill kan ni komma in for fem pund her" Jomen gerna. Klockan 1ish kom vi in. HAHAHA. jaja. In po toaletten, fixa fixa. DAAANS, entligen :D Oj oj, killar overallt, mumsi. hahaa.
 "-Where are you from?
- Sweden
- Ohhh"
HAHA, alltid!
Men iaf. Slemmiga stora killar senare fick jag med en ryss. Hahahaha. Sara fick sig en mexican som har bott i england i nestan hela sitt liv, spennande. vi bearbetar verlden.
Ryssland, Bosnien, Turkiet, halvfinsk... haha, jag har nogra kvar.
Det var kul iaf!
"You wanna make love with me?
No!"
HAHAHAHA reaktionen var best.
Bra Sara att tappa bort lappen till garderoben. Vi fick venta tills slutet och sen go ut.. Halv 4 kom vi ut tror jag.
yes. Promenad och leta efter ett oppet mcdonalds. Trafalgar Square, yey. Buss mot Kingston. byte i New Malden, oj, den gor visst inte. Oj den borjar go snart. Yey. Hoppar av i North Cheam, promenad hem i kylan och blott! Hem klockan sex. hahaha. yes.
Jay hade hort mig, han gick till jobbet bara typ en halvtimma senare, PINSAMT. men iaf.
Hahahaha.
yes.
misslyckad lyckad kvell.
Kul emellanot, verkligen not att skratta ot. verkligen inte idag dock. haha.

Sara er alltid kul iaf :D Och garbo hjelpte mycket.
Ryssen smsbombar mig idag, kul ju.
Yeayea.
Hoppas ni mor bra allihop.
Party party! haha.
xx

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vafan gabbi, gayklubben?!?! Hahaha. Dit, eller nån annan, ska vi lätt när jag kommer, bara så att du vet :)

2009-01-18 @ 20:33:54
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: garbofan

hahaha, idag far man skratta;) maste saga att jag ar imponerad over ditt minne! stjarna i kanten;) iforsig kan da tillaggas att arvingarna var the shit, nar det galler forfest:P!

2009-01-19 @ 00:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0