I'm gonna fix the world up..

Her sitter jag igen, och funderar po vad jag ska eta till lunch. Jobbigt det der. Jag har precis duschat och vor kera "boiler" la av tre gonger under tiden. YESYESYES . men imorgon kommer det en boilerman och ska fixa! Hoppas han er snygg.
Allt er nestan som vanligt igen, forutom att jag inte en har lekt med nogon. Men det endras ikvell, for do blir det promenad med Sara! Yeyi. Jag er nyfiken po allt. Det blir nog en long promenad har jag en kensla av. det kan ju inte hjelpas ner vi inte har uppdaterat varandra po tvo veckor. Usch do.

Forresten ska jag fixa verlden.

Jag ser jettemycket fram emot ner beeeeebisen kommer! Barnen for en kusin nogongong i Februari, en liten svart indier :D haha. Nej, jag er inte rasistisk, men det er ju so. SOT formodligen! PUSS. haha. eh. hum. Och dessutom lengtar jag tills Nainas kusin och hans familj fron Indien kommer. Det ska bli spennande, med tanke po att dom inte kan engelska. Och jag vill po indiskt brollop. Det hoppas jag po!
HAHAHAHA JAG HAR INGEN ANING VAD SOM HENDE NU MEN TEXTEN ER MEGASTOR. HOPPAS INTE DEN BLIR SO I INLEGGET. HAHAHAHA. HUMOR. LESKIGT.

nej, jag skulle ju skriva nogot kul och allvarligt.
hum

Sanne, snubben er skotte dessutom! hahah jag har ingen aning om hur jag ska fatta vad han seger, men det er nog supercharmigt.
Jag kom po nu att jag visst har lenkat till bloggen po facebook, jag hoppas verkligen inte att han har kollat! HAHAHAHAH. eh.
jaja

nej. lunch.
Rihanna er ju po for fullt.
hahahah humor.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mimmi

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA snälla säg att han varit inne och kollat, guuuuuuuud vad roligt <3 skotte, we're in löööööööv. fast snubben från liverpool alltså ;);););););););) honom ska du väl också träffa snart? när skulle han komma? jag vill vara där med dig!

2009-01-06 @ 19:54:49
URL: http://lecirque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0