I'm back!

Nu er jag tillbaka i England.

Sverigeveckorna var mysiga :) Even om det borjade lite olyckligt. Men esch. Det er ju glomt och so.
Nyor var jag i Skone och lekte med sooooootnosarna! <3 puss po er, jag er so glada att ni finns. Eh, inte alls for att man ringer till engelsmen och so ner man blir for full. eh. hahaha. forlot paul!
Verldens mysigaste iaf.
Oka tog ner man er bakis er ingen hit kan jag ju sega. eh. men ja. allt for er. haha. eh. okej. sluta.
Myskvellar med Jessie ockso, det tycker vi om! Speciellt eftersom vi nu ska bo grannar. Minus en storlek!

Jag er ju tillbaka her nu ockso. Jag ser fram emot voren och allt som kan henda, och kommer att henda. Jag ser fram emot att treffa Sara igen po tisdag :D yey .. Och chokladbollensdag den 24 januari. Och drinken med Gordon Ross. haha. Och CAROLINE KOMMER! ihhhh. <3 puss po det.
Sooo.
hum
Jag borde sova dock.
Puss.


Kommentarer
Postat av: mimmi

jag ser också fram emot drinken med gordon ross :D

2009-01-05 @ 17:26:26
Postat av: Sanne

ursääkta, men vadför är det en bild på nån random kille i din blogg? gabbigabbigabbi! detta bådar inte gott...

(jag älskar dig, och ja jag måste skriva det varje gång jag kommenterar din blogg!)

2009-01-05 @ 18:56:19
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: sara.

gabbi vem är mannen? :D:D

2009-01-08 @ 12:44:18
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0