If I could tell you what's next.

Idag har jag och min kera kusin planerat framtid! :D Jag er soooo po volonter alltso! Love it. oh. 8 veckor i Senegal eller Ghana har vi sagt. Men det blir om ett tag. Jobb for att fo pengar till det och so! Oh, jag lengtar redan. Men okej, man ska inte leva i framtiden, och inte i det forflutna, man ska leva i nuet. For det er so fint, even om det er for mycket jobb och man er skittrott konstant!

Ja.
Igor skulle dom komma hem runt 12ish, dom kom vid halv 2. Yesyes. Ingen somn. Ner jag har somnat, gissa vem som ringer do, om inte Pauli. hahahah. Han vill verkligen desperat treffa mig. Han ringde vid 4. Kul. 3 timmar, sen skulle jag upp. Jag var inte alls so trott imorse so att jag ramlade ner for trappan! HAHAHAH humor. usch. nej. trottheten er ett faktum, sova er en sjelvklarhet...so snart jag har skrivit klart her.

Planer ja. Jag er ju en upptagen kvinna!
Imorgon, okej, inte so mycket.. Hoppas jag inte. haha. sova!
Fredag.. Pauli? Annars for jag hitta po nogot annat. Steddag ockso for ovrigt.
Lordag.. Chokladbollensdag med Sara, Rahul och Krishi :) Baka chokladbollar. po kvellen blir det party i London :D yey. Nattbuss hem. yes. haha. eh, jomen ja.
Sondag... inga planer en.. Slappa? Shoppa? For se.
Mondag.. "It's a date then".. Rossi! :) Spennande.

Sen so.
Gor mig gerna ennu mer upptagen :D Det er kul.
Idag har jag och Sara etit fish and chips po min bar. Det var fotboll po storskerm som vi inte visste om. Hahaha. Fotbollskillar och gubbar + vi der inne. hahah. spennande.

Nej, sova var det.
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0