Can't say that I'm not busy here in my loooovely England :D

well well.
Skotten avklarad ockso nu.. Ska vi rekna?
Halvfinsk, Bosnier, Turk, Ryss och Skotte. haha blir nestan inte bettre alltso :D
Jag kenner mig lite som en slampa ner jag pratar soher.
Det er ju bara smo oskyldiga pussar det handlar om, so jag borde ju inte kenna mig dum. hihi

Jomen ja.
Date idag do..
Han var skoj :) Vi satt och pratade i tvo timmar po en pub i Wimbledon. verkar som en bra grabb.
Lite svort att hora vad han sa emellanot, men han var van so det var ingen fara. haha.
Han gillar inte mitt smeknamn po honom dock.. Rossi. hahaha :D
Well well.

Nu ska jag vel sova..
(jag har borjat sega well och na ganska mycket, storande)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: thessy

nejnej, inte slampa! vi kan ju säga att det bara är pussar av ren artighet ;)

2009-01-31 @ 01:35:43
URL: http://thessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0