All I need is just someone to care..

Jag borde ju faktiskt skriva blogg nu, det var mer en en vecka sedan.. Jag har varit po veg flera gonger, men sen har jag blivit upptagen eller bara inte haft nogon storre lust till det.

Jag mor bra. Det er upp och ner bara. Jag for inte mycket somn, for jag kan inte somna po kvellarna. Somnar runt 1-halv 2 och moste go upp vid 7.30 po morgonen, det er inte allt for kul, men jag lever ju.

Det merks verkligen att pojkarna vexer och endrar sig. Hjelp alltso, dom er so himla motstrediga nu for tiden. Missforsto mig inte, dom er fortfarande sota, mysiga och sont det. Inga "naughty boys", men allting man ber dom att gora blir en kamp nu for tiden. Det er inte so jettekul, speciellt inte ner man inte kan sova. Men nu ska jag och Naina infora ett nytt system, so ju mer dom er jobbiga, ju mer tid tas bort fron speltid (playstation, wii, ds) po helgerna. For hoppas det funkar! Jag er trott po det helt enkelt.

Okej, jag for fortsetta imorgon, det borjar bli sent.
Men vi hors mina venner :) Jag blir himla glad om nogon skulle bara skita i hur mycket det kostar och bara ringa nogongong, for det er inte ofta det hender.. Aldrig, om jag ska vara erlig. So. :)
Puss och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: mimmi

ja gud ja, då vore jag glad också. jag ringer när jag fått ett jobb så jag kan ge min fattiga pappa dom pengarna sen, ja-aa!

2009-01-30 @ 13:49:48
Postat av: Jessica

jag har en utmaning till dig! titta på min blogg! kram kram

2009-02-04 @ 23:25:49
URL: http://jessy80.blogg.se/
Postat av: mimmi

svarar här också:



fast hörru, jag har alltid velat flytta dit men kunde inte just när du ville. så planen är ju, som vi pratat om, att du ska stanna! stanna som i skaffa lägenhet med mig och alla andra som måste komma:D

2009-02-06 @ 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0