I can take you there..

Okej, jag tror folk har fott mig runt bakfoten. (eh?)
Jag er inte so olycklig som jag let i forra inlegget, jag trivs. Det er bara att det er lite mycket jobb for tillfellet vilket gor att jag inte kan njuta av allt po samma sett som jag vill. Men det kommer nog endring, jag kenner det. Det kenns.

Jag har egentligen massor att skriva. Forst, Grattis mamma po fodelsedagen igor! Hoppas operationen gor bra.

Och.. jag ska skaffa mig ett bettre liv. Jag ska sluta vara en mes, jag ska reda upp mig sjelv. Eller rettare sagt, jag ska lota folket po Landmark Forum hjelpa mig med det. Jag var der i tisdags med Jay och andra folk... Hon som jag hade som "ledare" i min grupp hade varit oseker och inte alls vogat nogonting. Hennes pappa dog ner hon var ung och ja. Hon hade varit mig nu. Det var skremmande och jag borjade praktiskt taget grota der inne.. So jag skrev upp mig. Kursen er hiskeligt dyr, men det kan nog vara vert det. Jag moste satsa po mig sjelv.
Jag lenkar till sidan i nesta inlegg, orkar inte hitta den nu... Googla om ni vill.

Igor var jag po en andra dejt med Mr Ross. :) haha. Han er mys han. Sot. Cuddle in the sofa at the pub. mumsi.

Till sist.
Hum.
Ett otroligt roligt skemt. ehehehe

The first wife asked her husband gently..
Can you please pass me the sugar, sugar?
The second wife asked her husband..
Will you please pass me the honey, honey?
The third wife said to her husband...
Pass me the bacon, PIG!!


hahahhahaha otroligt kul, eller hur :D
Puss och kram, ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0