Ett er hopp och ett er tro..

Oj oj, jag er ledig, men oh so trott.

Veckan har bara flugit fram..
I lordags lekte jag med Andrea och Caroline <3 ihoooooo. Det var so mysigt! "I'm brown you know" och "Men han var ju hord hela tiden" er ju citat som kommer finnas med ett tag. haha. :) Vi gick runt i Camden till olika pubar och sont.. Jag blev so forvonad for det var inte alls monga snyggingar der, men blir ju lite besviken. Men esch :)

I sondags okte jag med familjen upp till Birmingham igen. :) Jag tycker om folket der uppe, dom er mys! God mat, som sjutton! :) I love it. Bra folk! hihi.
I mondags var det lite lek och so.. Okte med Naina, Chum, Shivani och barnen till ett sont inomhuslekstelle. Jag ville ockso leka, men jag, Niko och Kiran var for stora for det :o buuuhu. hehe. Kiran skadade sitt finger ockso senare, ner dom spelade badminton, stackare.. Dom er mina mates nu vet ni :D haha. Vi er tighta!
I tisdags okte vi in till centrala Birmingham. Jag, Naina, Chum, Nainas mamma, Kiran och Niko okte en sveng :) Kiran och Niko visade mig runt lite, veldigt entusiastiska, haha. Det var mys :) Kopte lite smink och tights po marknaden som var superbillig. Po kvellen okte vi hem till Chum. Jag och Niko chillade framfor tvn, sen kom Kiran ockso, medans pojkarna spelade xbox.. haha. vilka liv :D Men det var nicenice. Vi har skoj tillsammans!
Tog inte alls mycket foton dock, jag glomde kameran lite her och der so.. :P Jaja.
Vi kom hem halv 2 i tisdags natt, inte alls trott, nej nej.. :)

Igor okte jag till Wimbledon po kvellen. Jag skulle ju po en liten tredje dejt med en viss Rossi :) haha. Vi gick hem till honom.. jag seger bara det, student och pojke.. ehe. jag skulle inte vilja bo so om man seger so.. men men :D han bytte lakan iaf. duktigt. eh. haha. Vi kollade po film, Slumdog Millioner. Forsta halvan iaf. eh.
:D
Det var mysigt.
Tog sista toget hem, och der fick jag en ven. haha, han heter Josh och jobbar po nogon tidning. Han var kul, och jag fick hans nummer. haha. :D det var skoj. jag elskar england :D
bara so ni vet.

Idag har jag lekt med Sara :) Vi fikade forst po ett mysigt cafe i Ewell, sen promenerade vi till Epsom och simmade lite po Rainbow leisure centre. Sen var vi hungriga och torstiga, so vi gick till Wetherspoons och ot lite mat :D
Vi som inte har nogra pengar. haha eh.
jaja :D
Det var mys.

Nu ska jag snart go och stryka, maaaassa som behovs strykas .
Sen ska jag chilla.
Puss po er :) Hoppas allt er bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0