beh

Jag moste bara avagressera mig lite, jag vet inte ens om det er nogot ord, men det gor inte so mycket.
Jag er ledsen och trott po att bli tagen for givet. Det kenns som att folk gor det hela tiden, alla. Jobbigt.
Speciellt familjen her, eller okej, foreldrarna.
"I was counting on coming with you, and I told Tutu that Gabbi's usually at home anyway".. kul att hora liksom.
Jag vill verkligen ha ett annat jobb, jag vill ha ett 9-5jobb. Borja och sluta.. Inte ett "ska jag jobba nu eller har jag min egen tid-jobb"
Det er verkligen so.
Jag jobbar nu. Det visste jag inte att jag skulle gora forren jag kom hem igor, vid 12-tiden po natten. Kul.
Po tisdag ska jag formodligen jobba ockso, om jag inte ska med po den der forumgrejen. Det blir formodligen inte so, for do har dom ingen till barnen. Jag blev so arg for jag hade planer po tisdag! Jag skulle treffat Rossi, men nehe, jag moste jobba! Jag ska jobba po fredag ockso. Kul.

Okej jag er bara trott po allting !
Idag er min sista dag som jag er tilloten att eta choklad ockso forresten. Otminstone fram tills posk ner jag oker hem igen. Lite mer en tvo monader utan choklad, det blir tufft, men jag ska klara det!
Even om jag mest vill eta det varje dag.

Just nu er jag mest bara... jag vet inte.
nere iaf.
Puss po phil som ville treffat mig igor iaf. Synd att jag var upptagen.
Jag vill.. jag vill so mycket. Men jag vill inte ha detta jobbet lengre, jag kenner mig so fast.
Men jag for sto ut ett halvor till.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker faktiskt att du ska avsluta din Englandsresa o flytta hem till påsk?? Låter inte det som en bra idé eller?? Jag vet att du tycker om livet i England men det har ju blivit lite mer jobb än vad som var sagt från början, eller hur?



Kramar Mamma

2009-02-08 @ 21:10:19
Postat av: Sanne

Åh, jag vill också ha ett sånt jobb. Måndag till fredag. Hur mycket är du hemma i påsk?

Kärlek!

2009-02-08 @ 21:15:46
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: Mimmi

nu hann jag inte skriva det innan du hann logga ut, men ja gabbi ska du inte fundera över det ändå? så leker vi kanske till london till hösten?!? <3 man ska ju leva sitt liv till max mest hela tiden tycker jag och du mår ju inte braa av det där (och vi saknar ihjäl dig he he he, nejokejdå) vi hörs sen <3

2009-02-08 @ 22:06:17
Postat av: thessy

"kul att hora liksom."

förlåt för min dåliga humor, men lite kul lät det :)



tycker du inte om det så kom hem gabbi! vi saknar dig här hemma. <3

2009-02-10 @ 12:44:02
URL: http://thessy.blogg.se/
Postat av: johanna

Hejsan, jobbar du som au pair i Epsom?



jag gör också det.. =)

Jag kom nyss hit. Du verkar inte tycka att det är så roligt?



ha de gött!

/Johanna

2009-02-11 @ 15:16:40
URL: http://hedenborg.blogg.se/
Postat av: johanna

Hejsan, jobbar du som au pair i Epsom?



jag gör också det.. =)

Jag kom nyss hit. Du verkar inte tycka att det är så roligt?



ha de gött!

/Johanna

2009-02-11 @ 15:18:20
URL: http://hedenborg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Om du inte orkar mer Gabbi så fundera på att komma hem,Du ska inte behöva jobba dygnet runt å när du är ledig,du måste må bra! Tänk på det! 6 månader är väldigt länge om man inte mår riktigt bra!

Ta hand om dig!

Kramkram

2009-02-11 @ 15:27:21
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0