London calling.

Det er underbart att vara tillbaka.
Jag borde ju egentligen skriva massa massa, men nu er det so att jag inte har lust till det.

Men i mondags treffade jag ju entligen Raz :) tihi. Det var fint. Vi satt och pratade och "pratade" i timmar po greset nedanfor London Eye. Det var mysigt. :) han er en fin menniska.
Igor kom Trish hit och hemtade mig och vi okte och simmade. :) Sen okte vi hem hit och chillade, ot lunch och tog en tupplur i soffan. ooops. haha. :D Det var ockso mys.
Nu har jag lagat mat, nogot konstigt som jag aldrig har gjort forut som forhoppningsvis ska smaka gott ner det er klart. haha. Spennande. Och om en liten stund ska jag oka till Wimbledon och treffa Sara for massa prat och picnic! Hon oker hem till Sverige snart :( BUUHUUUU.

Nejmen om man skulle gora en macka och matseck. tihi.
PUSS HEJ.

:)

forresten er det sooooooooommar her :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0