wowi

Jag er so glad att alla er so glada for min skull! :) verkligen so fint.
Sanne, jag saknar dig! iho, hoppas du hade so fiiint i grekland, anna ockso! och att den der greken fick omkull dig ;)
Sara! Jag har druckit tvo koppar te bara idag, varav en var indisk te och det var soooooo gott! so smakrikt, alla moste smaka det! Po tre dagar, tre och en halv, har jag druckit 5-6 koppar te! haha, det er gott ju, tack for att du lerde mig sara! det er dock sooo mycket godare her.

Idag har jag klarat mig bra faktiskt. och det er jays birthday today! congratulations! haha, oj, jag har visst det engelska sproket i huvudet nu. oooopsi
Det kommer verkligen naturligt, behover inte tenka efter alls mycket nu lengre! finfint. och naina berommer mig for engelskan hela tiden, och nu ska vi forsoka fixa so jag for en egen dator med internet, och kolla om college, so jag kanske ska plugga!
hum, vad mer? huuum. jag vet inte. les resdagboken ockso. om ni vill veta. haha. jag vet inte vad jag skriver men.
nej, time to go now.
:)

Kommentarer
Postat av: mimmi och kärlek

jag älskar dig! det är så spännande :') <3

2008-09-02 @ 03:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0