Trena trena!

Ojoj, vet ni!? jag har trenat idag! ihooo. Jag er duktig.
Forst lekte jag po wii fit, lekte + trenade alltso, det er kul! Och faktiskt trening. Yoga och sont. Skoj skoj. Sen korde jag ett 25 minuters dvd-pilates program som naina har! Hon har en son maskin ockso, hoppas bara inte jag for treningsverk imorgon.

I'm getting a bit tired of this. Not this, but something else.. Not England or anything here, something that I don't want to mention.. It's just too much.

Nu ska jag snart eta. Forst ett citat fron i sondagskvell..

Naina: You'll get 5 point each if you stay in bed all night and don't come in and disturb mummy and daddy! And if you have 25 points in the end of the week you'll get to do something fun, like go bowling or something like that.
Rahul: Oh, we'll get to go to Disneyland Paris then!? :D

Haha. sweety!

Maaat. godnatt.
oh, jag lengtar tills imorgon, lasagne till middag!
Simning ockso, inte jag men pojkarna. Det er ju lite stressigt dock, men esch!
Hehe, det ska bli trevligt att go till och fron skolan imorgon ockso.
puss.
miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0