She's like the wind.

Hej, jag har hjernskakning, det er inte kul.. Orkar inte skriva hur det gick till, les po resdagboken.se alias gabsii. Jag var hos doktorn idag, han var inte so trevlig, men det gick bra. Yes, jag har en bekreftad hjernskakning till och med. haha, det var so roligt ner han forklarade vad som hende. "When you hit your head your brain started shaking" hahah. det loter roligare po engelska. Men jag mor helt okej nu, huvudverk konstant dock, och lite yr och so, men det funkar endo.. For droga mig med paracetamol. Jag har varit och kopt lite tycka-synd-om-mig-sjelv-godis och so, so jag mor bettre. haha. One Tree Hill+Coca Cola+ Choklad, det gor susen. Jag moste gora lite lunch, vet inte vad jag ska eta dock. JAG VILL TILL PRIMARK. ih. jag hoppas jag mor bettre po torsdag eller not, so kan jag oka dit. Moste ha nya jeans. So det so. Bara tvo timmar tills Rahul slutar, sen hem, han ska byta om, leka lite, sen direkt och hemta Krishan fron fotbollen, sen hem, ge dom mat, dom ska duscha, sen forsoka fo dom att gora lite lexa, och sen kommer naina hem tror jag, eller jay kanske kommer forst.. just det, hon skulle jobba sent so. ah. jobbigt. jaja. jag klarar mig nog. Moste stryka ferdigt ockso, har inte so mycket kvar. Ont i huvudet dock :( jobbbigt. ih. jaja, sluta klaga nu, du bor ju for fan i england, och du trivs so himla bra. ja. so det so Lunch! puss hej

Kommentarer
Postat av: saraa

krya på dig ! :D hur långt har du in till själva london/oxford street? :) jag är avis på dig. hih

2008-09-24 @ 17:21:24
Postat av: Jessie

men Gabbi..krya på dig! kramkram

2008-09-25 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0