Ooonoti

Jag har ont po min tunga! jag har fott sona dera forkyldningsflosor po tungan so jag kan inte eta knappt! aj aj aj..
Forkyldningen blir ju inte bettre heller. hoppas att den er lite bettre imorgon iaf. forsta riktiga arbetsdagen med riktiga tider! Skola och sont. det blir nog bra.

Jag moste sega att jag saknar hemma endel endo.. fast jag trivs so bra her, so det er lugnt vert det!
Och vet ni... JAG HAR INTE DRUCKIT EN ENDA KOPP TE IDAG, DET ER EN SKAM! alla andra dagar har det typ varit 2-3 koppar varje dag, men inte idag inte.

Humsi. ja. jag vet inte. idag har varit en trott dag, en vilodag! jag vill bli frisk!
jag sog the notebook forut! ohoo, det var ett tag sen, jag elskar den! mumsi! torar och allt soklart, som det ska vara! Jag sog den utan text ockso, bara for att ova att hora.. even om amerikansk engelska inte er alls samma som brittisk!

nejmen okej. hejdo. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0