oh, emotions..

Detta er nog en kensloblogg tror jag .. bara so ni vet.

Taaaack so himla mycket for de fina kommentarerna. Kenns so bra att ha er vid min sida, even om jag er flera hundra mil bort. PUSS PO ER.
saknar er.

Idag har varit bettre en igor.. Borjar bli lite smott uttrokad dock. Imorgon er det dags for en promenad till ett stelle som jag vet hur man gor till, men aldrig har gott till. So det er morgondagens uppgift. Plus att gora kottbullar. Detta kan bli spennande. :) minst sagt. Jag kommer vara grym po att laga mat ner jag flyttar till Sverige igen. Maha.

Idag var det en trevlig veg till skolan ner jag hemtade Rahul. tihi. nice.
Treffade Gelina idag ockso.. Hon er rett trevlig ibland. Men Naina har berettat om hennes humorsvengningar och att det er olika for var dag, det har jag merkt ockso. Ena dagen helsar vi bara, andra dagen gor hon bara forbi och tredje pratar vi massor. Oj so olika det kan vara.

Nejmen dags att sova tror jag.
Helgens uppdrag blir nog att kopa jeans tror jag .. Forhoppningsvis primark!

Moste ringa den andra svenskan snart ockso.
humsi
pusshej

Kommentarer
Postat av: mimmi

puss. vi måste prata imorgon, blev så fel, tog tid att möta min pappa ute :( pusssss saknar dig :)

2008-09-17 @ 02:11:41
Postat av: Ida Björck

svar: nej exakt, oc är bra det med :) fast inte lika bra ;)

2008-09-17 @ 11:46:30
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0