Getting better!

Jajjemen! fortfarande forkyld och so, men bettre.. och jag er kall, for det er kallt idag, men det gor ju inte so mycket for snart ska vi till london! woooow.

Jag har forresten bestemt mig for att inte plugga, kenns lite skont faktiskt. och det var dyrt! jag ler mig ju enda och alla holler po att ge mig komplimanger for hur bra jag pratar och so.. hehe. hon po colleget sa att tillslut kommer jag kanske tillochmed borja vara lerare for dom andra for att jag var po son hog nivo.. gerd, jag forkenar mvg! sodetso.. jag borde ringa surgerd! min gamla engelskalerare!

Hum.. jaja.
kul att folk leser och kommenterar, bode her och po resdagboken/bilddagboken. puss po er, even om jag inte kan skriva ordentligt.

en bild po kopet! min familj fron i tisdags, jay's fodelsedag!
okej, det var for segt, kolla gabbi.bilddagboken.se for bilder istellet!
pusshej, ska ner och spela wii med my boys nu! inte alls bortskemda :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0