All I need is ...

Dagen har varit soder moste jag sega.. Usch for att vara bakis, ha mens och doligt humor po samma gong. Men jag har nog klarat mig rett bra tror jag. :) Dom tycker om mig her. Tihi. Trish berettade om att hon inte tyckte om Galina so mycket.. eller hon er vel okej, men hon kunde aldrig riktigt prata med henne som kompis. Men med mig kan hon, tihi. Yesyesyes. Det gjorde mig glad. Det kenns lite som en tevling. Vet inte om jag har vunnit over barnen en, men de eldre er nog po mig sida. Inte for att jag borde tenka so alls, men endo. Vi var i epsom en stund idag. Det var sommar idag ockso! Yey .. we like sommar. Imorgon skulle jag egentligen till Sutton och Primark och treffa en svensk au pair som heter Jennie, men so blev det inte. Bussarna var onda mot mig. Men nu blir det visst London istellet, med massa andra au pairer. Jag ska mota Dana, min tyska ven som bor her i Stoneleigh, po stationen. Spennande. Hoppas det blir fint veder, och hoppas min kamera funkar! Den er dum mot mig. Saaara, inte alls longt fron centrala London. Tar 25 minuter eller not till Waterloo station, och det er centralt :p har inte riktigt varit i london en, men imorgon so! :) Hoppas po Oxford street imorgon. yeyi. Jag kenner mig ond. Men det gor inte so mycket. Pusshej

Kommentarer
Postat av: sararöööd

nu har jag bokat biljett :D::D:D så om du kan på torsdag den 9 kommer jga nog vandra runt på oxford street och njuta av livet :)

2008-09-30 @ 09:24:53
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0