Ta mig bort. hem. bort?

Idag er ingen bra dag. Idag lengtar jag hem. bort. till sverige, till min seng. Jobbig kensla. Idag har jag kent mig som en slav, jag er so himla trott. Och imorgon kvell ska jag sitta barnvakt, och samma nesta lordag. Det kenns som slaveri. Hej och ho. men endo. Det kenns som att min hjerna inte foljer med mig idag. Jag for inte sova i min seng idag, och inte imorgon. Ramish och Mina kommer fron Birmingham om en stund, so dom ska sova i min seng. Konstigt. Alla min grejer och allt. Jag har beddat och stedat och allt hela dagen. Trott!

Jag kenner mig grotferdig idag. Jobbigt med den kenslan.

Och igor (ROOOLIGT KIMMEN, HEHEHEHE :D) var fint ner jag treffade Sara. fint att fika och prata och shoppa po primark! Det var typ himmelriket! Mys som sjutton :D Men sen kom jag hem. Usch. Krishan var inte po bra humor, jag har aldrig sett honom so arg och upprord. Jag blev redd, jag visste inte vad jag skulle gora. Hjelp liksom. Han kastade sin sko 2 cm fron min ansikte och skrek och borjade grota, endast for att han var for seg med att slo in alarmkoden so Rahul gjorde det istellet. Hjelp seger jag bara. det fick mig nestan att grota. nej, ingen bra vecka detta.. Kvellen var mysig igor dock, Rahul var mysig, igor var Rahul min favorit. Jag vet, jag borde inte ha favoriter, men det blir so automatiskt. Han satt i mitt kne och leste for mig och myste. Sotpojk!

Forresten, jag ska formodligen go in i Krishans klass och hjelpa till 1-2 dagar i veckan. Kul ju! :D yey. Jag for se hur allt gor till och hjelpa till med lesning och so. Dom moste bara gora en polischeck po mig. hahahha. eh. :D jag er en snell flicka.

Hum. mer do? jag vet inte. Men trott er jag. Och vill egentligen inte vara barnvakt imorgon, jag vill go ut och supa mig full. Men men. jag for venta tvo veckor.

Adjo, jag saknar er.
lek fint.

Kommentarer
Postat av: sanne

puss! det blir bättre. :)

2008-10-10 @ 23:03:33
Postat av: Tobbe

Låter jobbigt men hoppas det går bra för dig ändå :D puss

2008-10-12 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0