Party like a rockstar

Grattis mikkis, 15 or idag, lilla flicka.

Jag er trott, jeho. eller not. Party for fullt igor, nestan iaf. Jag fattar inte, jag blev trott so himla snabbt! Men kanske var for att jag var ute med Dana, Anastasia och Nina/Lina(?) i fredags, fast vi var ju inte ute so lenge. Det var helt okej. Inte roligare en ner jag, Naina och Trish var ute dock. Det var super.

Yey, jag har gott ner i vikt, so det so. Jag har nott mitt mol po Wii Fit till och med, och folk merker po mig att jag har gott ner. Det sa Bina igor po partyt och Naina har sagt det flera gonger denna veckan. Weightwatchers for the win. Igor reknade vi inga points dock, det var ett undantag igor.

Jag blev so himla glad igor, ner jag fick sms fron sanne. oho. eeeelsko. <3 ner man for ett sms der det stor "jag elskar dig bara" do blir man so glad. Jag saknar dig. Du gor mig verkligen glad, even om det gor att man saknar folk mer.

Jag borjade tenka massor igor ner jag skulle somna, det var jobbigt. Jag borjade tenka po pappa, och jag kommer inte ihog om han var bra po engelska eller inte.. Po ett sett kenns det som att han var ner, men endo inte. Hum. Jaja.

Puss. ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Näää.....lilla gumman.....pappa var inte speciellt bra på engelska!! Ganska kass faktiskt......kunde väl förstå ganska bra men det var oxå allt!! Hoppas att du har det bra! Mikkis hälsar o tackar för hälsningen!!

2008-10-05 @ 14:50:41
Postat av: Kim

Pappa var ungefär lika bra på engelska som morfar var...

2008-10-10 @ 05:09:14
Postat av: Kim

Och förresten, vem är den här jävla Igor du skriver om hela tiden? ;)

2008-10-10 @ 05:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0