I'll go where ever you will go..

Idag er steddag, som alltid po fredagar. Oh, vad roligt! eh.. men det gor okej idag faktiskt. Er snart klar, ska bara sopa/dammsuga nedervoningen och moppa nere och po badrummet uppe, sen klaaaar. eller okej, tvetten ockso. men den kan jag inte gora nogot ot nu, for tumlaren er po so..

Jaja. Jag mor bra iaf. Jag er trott som en gris, men det gor inget. Det er ju inget ovanligt. Jag lyssnar po Jimmy Jansson. yes. haha

Hum. nej okej, nu ska jag fortsetta so jag kan vara ferdig lagom tills jag ska eta lunch! so det so.
Funderar po en tripp till London ensam ikvell.. Bara en promenix i staden.. for se.

pusspuss <3 miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0